czwartek, 26 marca 2015

078. ATC: Moje miasto...

Cześć!

Tak sobie myślę, że gdybym się nie zapisała na wymianę ATCiakową, to pewnie nic bym w marcu nie zrobiła. Święta prawda. Nie jest to mój ulubiony miesiąc w tym roku. Ale obawiam się, że nadchodzą dwa jeszcze gorsze, ponieważ czeka mnie sześć konferencji naukowych... Chyba zapomnę, co to jest sen ;)



Ale wróćmy do ATCiaków. Długo się zastanawiałam, które miasto wybrać, bo urodziłam się nad morzem, ale już siódmy rok mieszkam w Krakowie. Ostatecznie padło na Kraków. Wykorzystałam własną fotografię, nad którą trochę się znęcałam – wycierałam, wydrapywałam, moczyłam, lakierowałam i różne takie. Hasło, to oczywiście jedno z tych idiotycznych sloganów promujących Starą Stolicę w innych miastach. Brzmi trochę jakby Kraków był jednym wielkim wariatkowem. ...i nim jest ;)


ATCiak leci do Boei! Mam nadzieję, że się spodoba :)



Miłego dnia! ♥♥♥


11 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło :D. Powiem, że nawet trochę magicznie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tym hasłem - piękne ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miód malyna! Przymus tworzenia czasem ratuje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ATC! Fajnie zrobilasz te "rozne takie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to fakt .... zdjęcie super przerobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się ATC bardzo podoba, natomiast wszystko we mnie buntuje się przed tym sformułowaniem. Nie, nie, nie! - nie zgadzam się i już. Co zresztą chyba dobitnie oddalam w mojej interpretacji tego tematu. Ale to pomięte, pokawałkowane zdjęcie mogłoby równie dobrze oddać moje uczucia (czy raczej odczucia) co do tego miasta. No ale ja mieszkam w Pogdórzu - i jeśli kiedyś ktoś podda pomysł referendum za odłączeniem Podgórza od Krakowa, będę głosować za ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne! Bardzo mi się podoba :) Z Krakowem mam cudowne wspomnienia :)
    Pozdrawiam i już się cieszę na to dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, to znęcanie się nad materią fotografii wyszło obłędnie - jestem nim zachwycona :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To znęcanie się nad zdjęciem mu posłużyło. ;D Genialnie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń