środa, 27 września 2017

079. LO: kocham Cię bardziej niż czekoladę.

Cześć!

Jestem tu. Raz jeszcze. Po dwóch latach, sześciu miesiącach i jednym dniu.

Ale jestem!

Hi there!

I'm here. Once again. After two years, six months and one day.

But I'm here!

Zmieniło się prawie wszystko. Zmieniły się trzy mieszkania, dwie prace i jeden stan cywilny. Nie zmieniła się pasja do prac ręcznych. Szydełkowałam, kaligrafowałam, ilustrowałam, ryłam w linoleum i robiłam milion innych rzeczy. W sumie dalej robię. Trzeba się usystematyzować. O.

Almost everything has changed - three apartaments, two jobs and one civil status. The one thing that remained is my passion for crafts. I have been crocheting, caligraphing, illustrating, lino-cuting and doing a million of other things. I still do. Need to pull my socks up though and make it regular.

Zacznijmy więc raz jeszcze. Od LO.

Let's start once again. With LO.






Cheers! ♥♥♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz