środa, 28 stycznia 2015

072. ATC: Postanowienia noworoczne.

Cześć!

Styczeń tego roku to dla mnie miesiąc biegania i załatwiania miliona spraw. Niebawem zaczynam pracę przy dużym projekcie inwentaryzacyjnym związanym z moimi studiami doktoranckimi, dopinam na ostatni guzik współpracę z jednym z największych rekonstrukcyjnych festiwalów średniowiecznych w Europie i próbuję znaleźć trochę czasu na czytanie książek i nadrabianie zaległości filmowych. Mój pokój wygląda tymczasem jak skrzyżowanie graciarni z antykwariatem prowadzonym przez jakiegoś szalonego bibliofila... ;)


Dzisiaj chciałam pokazać ATC, które zrobiłam na styczniową wymianę ArtGrupy :) Jak zwykle trochę przekombinowałam, ale mam nadzieję, że nikt (czyt. JaMajka) nie będzie mi miał tego za złe ;) Pomyślałam sobie, że skoro mają być postanowienia noworoczne, to nie powinny to być moje postanowienia, tylko czyjeś – dlatego też ATC ma formę skórzanej okładki, a w środku można wpisać, co tylko sobie człowiek zapragnie. Wyszło trochę grubaśne (0,7 cm), ale co tam ;)



Miłego dnia! ♥♥♥


14 komentarzy:

  1. Oj, to tylko 2 mm ponad normę :) Kto by się czepiał :) A pomysł fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogóle kto wymyślił, że to ma być tylko 0,5 cm? ;) Moje muminki też miały więcej!

      Usuń
  2. Ja dopiero niedawno doczytałam, że ATC powinno "urosnąć" w górę najwyżej do 0,5 cm, a wiele takich "wysokich" już wcześniej zrobiłam... Obdarowane nie narzekały, więc ... :)
    A twoja książeczka jest obłędna! Już Jamajce baaardzo, bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Musimy się koniecznie wymienić pewnego dnia! :D

      Usuń
  3. Ja bym się ucieszyła - jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł i fantastyczne wykonanie!!! A o tym 0,5cm to się właśnie dowiedziałam ;P ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Straszne te ograniczenia, nieprawdaż? ;) Dzięki za miłe słowa! :D

      Usuń
  5. wspaniały ateciakowy notes, bedzie miała co zapisywać Jamajka

    OdpowiedzUsuń
  6. ATCiakowy kajecik jest genialny!!!... a na naszych ArtGrupowych wyzwaniach pniemy się w górę, bez ograniczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Atc notesik- no super sprawa!~Wygląda niesamowicie cudnie i starociowo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, pomysłowe i pięknie wykonane ATC :) Jestem bardzo dumna i szczęśliwa. Już mam je w swoich łapkach, mam nadzieję, że paczka do Ciebie już dotarła? (albo niebawem dotrze). Dziękuję za wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No to bardzo się cieszę! Ja też już dostałam Twojego ATCiaka! Dzięki! :)

      Usuń