poniedziałek, 9 lutego 2015

075. ATC: Chubby Birds.

Cześć!

W tym tygodniu nie tyle się obijałam, co po prostu nie miałam czasu, a potem siły. Najpierw była sesja, dopytywanie studentów i godziny przesiedziane na egzaminie, a zaraz potem chirurgiczne usuwanie mojej nieszczęsnej ósemki, które ukoronowane zostało 3 dniami przeleżanymi w łóżku i przegryzaniem potężnych dawek Ketonalu lodami czekoladowymi.


Dlatego chciałam pokazać Wam dziś ateciaki, które zrobiłam jakiś czas temu, ale jakoś ciągle zapominałam je sfotografować ;)


Zrobione z resztek ścinków papierów, które zawsze gdzieś zostają.



Ktoś chętny na wymianę? Piszcie! :)


4 komentarze:

  1. cudeńka! Chcę, chcę :) Jeśli tylko masz ochotę na moje stworki :D
    na jaki temat te ptaszydła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu 'ptaszydła'? :) Wyślę Ci w tym tygodniu! :)

      Usuń
  2. Oj bidulka, to się wycierpiałaś :(. Ale mam nadzieję, że lody pomogły, chociaż na poprawę nastroju :). Ptaszorki superaśne :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko byłoby super, gdyby nie opuchlizna, dzięki której wciąż wyglądam jak mały chomik ;)

      Usuń