wtorek, 15 stycznia 2013

003. Kartka na Dzień Babci i Dziadka.


W przerwie pomiędzy miliardem rzeczy do załatwienia udało mi się zrobić trzy kartki na Dzień Babci i Dziadka. Co prawda, od dłuższego czasu ja sama mam niestety tylko jedną babcię, ale pozostałe kartki powstały z myślą o rodzinie K. Zaraz będę biec na pocztę i wysyłać z nadzieją, że dojdą na czas! Jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę. A przecież kartki bożonarodzeniowe szły przez ocean całe 3 tygodnie! Widać niczego się nie nauczyłam w Nowym Roku ;)
A teraz z bliska... Kartka dla mojej babci, gdzie eksperymentowałam nieco z motywem lustra ;)
I kolejne kartki - nieco mniej chaotyczne ;) Bardziej symetryczne...
...i mniej.
Wykorzystane materiały to papiery z kolekcji Summer Kitchen od Lemonade, Herbata z malinami, Wenecja i Babie Lato od UHK Gallery oraz przecudne Songbird Collection od Prima’y, które niestety powoli mi się kończą :( (Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam!)

Chciałabym zgłosić te trzy prace na Wyzwanie Scrapek.pl :) Moje pierwsze wyzwanie, więc mam szczerą nadzieję, że zrobiłam wszystko zgodnie z regułami i zgodnie z prawem. Kwiatki na kartkach są – co prawda w formie szczątkowej i rozciętej, ale są ;) 

1 komentarz:

  1. Bardzo oryginalne i nietuzinkowe kartki :) dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia DT Scrapek

    OdpowiedzUsuń